تعمیرات مانیتور صنعتی پاناسونیک

اگر بخش های دیگر این وب سایت  را مطالعه کرده باشید مثلاً بخش تعمیرات مانیتورهای پزشکی را باید بدانید که در زمان حال که انواع دستگاه های پیشرفته حضور یافته اند ما شاهد  وجود ابزارهای صنعتی بسیاری هستیم که در کارخانجات و مراکز صنعتی به کار گرفته می شوند. در گذشته این دستگاه ها بسیار ساده بودند و توسط نیروهای انسانی کنترل و هدایت می شندن و حتی بیشتر کارهای اصلی را  که نیازمند دقت بالا بود را انسان انجام میداد که البته  این خود نیز باعث بروز خطاهای بسیاری می بود زیرا انسان خود دارای خطا  می باشد  خصوصا این که تعداد کارهایی که باید انجام شود زیاد باشد.

امروزه دستگاه های صنعتی و الکترونیکی همه به وسیله ی سیستم های هوشمند مدیریت و کنترل می شوند و همچنین خود این دستگاه ها بسیار پیشرفته و کامل شدند و دیگر انسان در خیلی از فرایند تولید  به صورت مستقیم دست ندارد و فقط هدایت و کنترل های اصلی را انجام می دهد تا تمامی کارها به  درستی پیش برود و هم این که بسیار سریع تر باشد در حین این که دقت نیز در بالاترین  حد می باشد زیرا خطا در ماشین ها تقریبا صفرر است و اگر مشکلی هم وجود داشته باشد و یا دستگاهی به درستی نتواند کار کند به باز به دلیل خطای انسانی در برنامه ریزی و پیکر بندی می باشد.

همان طور که در بالا گفته شد نقش انسان در سیستم های تولیدی امروزی نظارتی و کنترل و مدیریت می باشد که این مار توسط اتاق های فرمان و با سکوهای اپراتوری صورت میگیرد که این بخش ها داری نمایشگرهایی جهت اعمال این کنترل و نظارت  ها می باشد. در همین راستا نیزز مانیتورهایی با ابعاد و اندازه های بسیار متفاوت و با قابلیت های متفاوت وجود دارند که در این واحد های صنعتی استفاده می  شوند. ماانیتورهای صنعتی خود مدل های مختلفی را دارند که میتوان از آن به به مانیتورهای صنعتی نظارتی و عادی ومانیتورهای کنترلی صنعتی اشاره کرد.

مانیتورهای عادی صنعتی  ( نظارتی صنعتی)

این نوع مانیتورها معمولا در ابعاد۷ اینچ – ۱۰ اینچ و یا ۱۵ اینج وجود دارند و همان طور که از نامشان پیداست فقط میتوانند پارامترها را نمایش دهند و با استفاده از ان ها و با نصب در بخش  های مختلف یک ماشین تولیدی می توان فرایند عملکرد دستگاه را تحت کنترل و نظارت و بازبینی قرار داد. از این رو قابلیت ارسال و ریافت پارمترهای دستوری برای تغییرات در کار کرد را ندارند و به همین دلیل مانیتورهای عادی صنعتی و یا نظارتی نامیده می شوند که هم به شکل های سیاه و سفید و هم رنگی وجود دارند. البته این بدان معنی نیست که انیتور  صنعتی عادی خوبو  کامل نیست اتفاقا  یکیک از مانیتورهای پر استفاده می باشد  و برای روشن شدن موضوع و کاربردهای این گونه مانیتورها بهتر است بدانید که مانیتورهایی که در دستگاه های عابر بانگ به کار رفته اند از همین نوع مانیتورهای نمایشی می باشد و فقط تصاویر دریافتی را به نمایش می گذارند که شما می توانید اطلاعات حساب خود را در آن جا تماشا کنید.

خرابی و مشکلات

مشکلات بسیار زیادی نیز برای مانیتورهای نوع صنعتی وجود دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم که شایع ترین خرابی های مانیتورهای صنعتی از نوع معمولی هستند. ۱ ۱ – سفید شدن صفحه نمایش

۲ – سیاه شدن صفحه نمایش

۳ – کدر شدن بیش از اندازه تصویر و  تاری زیاد

۴ – خاموش شدن مانیتور و عدم روشن شدن

مشکلاتی که در بالا ذکر شد از دسته مشکلاتی است که برای مانیتورهای عادی پیش می آید که در مزکز تعمیرات مانیتورهای صنعتی قابل برطرف کردن هستند.

مانیتورهای کنترلی صنعتی وخرابی های آن

این نوع مانیتورها نیز که در دسته  مانیتورهای صنعتی است قابلیت های بیشتر نسبت به مانیتورهای نظارتی دارد که خود مانیتورهای کنترلی صنعتی خود به  دو مدل صفحه لمسی و یا همان تاچ  و نوع معمولی تقسیم می شود.در ابتدا میخواهیم این  نوع مانیتور را نیز برای شما توصیف کنیم .

با استفاده از مانیتورهای کنترلی می توانید علاوه بر نظارت که میتوانید در فرایند داشته باشید یتوانید در صورت لزوم دستوراتی را نیز به دستگاه بدهید و پارامترهایی را به دستگاه ارسال کرده و از دستگاه دریافت کنید. به این ترتیب می توانید تمام عملکرد کلیه دستگاه را انجام ئداده و هدایت صحیحی بر روی دستگاه  داشته باشید. خود این مانیتورهای کنترلی نیز به دو دسته تقسیم می شوند که می توان  به نوع تاچ و یا همان صفحه لمسی ونوع معمولی که دارای کلید های شاسی مانند می باشد. مدل های تاچ باز پیشرفته تر از مدل های دکمه شاسی هستند که حتی مدل های تاچ دارای سیستم عامل مخصوص و محیط مدیریت کاملی می باشد.

مشکلات و خرابی مانیتورهای صنعتی تاچ

مشکلاتی که برای این نوع مانیتورها پیش می آید متفاوت تر از مشکلات مانیتورهای عادی صنعتی می باشند. خرابی هایی که برای مانیتورهای  صنعتی کنترلی تاچ به وجود می آید به این شرح هستند:

۱ – خاموشی مانیتور

۲ – کار نکردن تاچ و یا هنگ کردن تاچ در زمان کارو بعد از کدتی معین کار کردن

۳ – عدم ارسال و دریافت پارامتر یا همان دستورات

۴ – نمایش کدر تصویر

۵ – هنگ کردن مدارم در هنگام کار کردن

۶ – بالا نیامدن دستگاه و به عبارتی عدم  ورود به محیط دسکتاپ مانیتور

عیب یابی و تعمیرات مانیتورهای صنعیت پاناسونیک ………………..  ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس مراجعه » تهران-میدان انقلاب -کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

 

تعمیرات مانیتور صنعتی پاناسونیک