تعمیرات مانیتور عریض و منحنی پاناسونیک

کیفیت خروجی تصویری مانیتور از جمله مسائل مهمی در باره ی نمایشگرهای مخلف است که برای کاربران بسیار مهم می باشد زیررا اصلا اصل کار مانیتور ارائه تصویر می باشد و هرچه قدر این تصویر شفاف تر و با کیفیت تر باشد هم چشم ها دچار آسیب نخواهند شد و هم این که میتوانیم از دیدن تصاویر زنده و طبیعی لذت ببریم که خوب بودن تصویر در زمان کار با کامپیوتر و اقعا مفید است.بحث کیفیت تصویر یه مبحث و نوع مانیتور و ساختار ان یک موضوع مجزا می باشد. بیشتر مانیتورهایی که تا به حال دیده ایم از دارای صفحات نمایش تخت می باشند حال چه با کیفیت تصویر بالا و یت تصویر عادی و خب این باعث شده  است که اون احساس عمق زیاد را در تصویر که حس سه یعدی را بدهد را نداشته باشیم . این حالت و این که مانیتور تصویری سه بعدی و عمیق را ارائه دهد خصوصا برای افرادی که در کارهای طراحی و فیلم سازی هستند و یا گیمیرها بسیار حائز اهمیت می باشد.

در کارهای طراحی در  هر مینه ای چه طراحی نرم افزار و یا طراحی گرافیکی و ….. داشتن فضای کاری و به عبارتی دسکتاب بزرگ از خواسته های بزرگ کاربران بوده و همه نیازمند دسکتاپ بزرگتر می باشند. همان طور که گفته شد حتی گیمیرها و افرادی که با بازی های رایانه ای سروکار دارند بیشترین نیاز را به این گونه مانیتورها دارند  مانیتنورهایی که دارای صفحه نمایش بزرگ و عریض داشته باشند. همان طور که میدانید امروزه برای هر کاری در خصوص رایانه مانیتور مخصوص با آن وجود دارد و طراحی شده است که می توان به مانیتورهای گیمینگ و حرفه ای – مانیتورهای عریض و  منحنی – مانیتورهای پزکی و صنعنی اشاره کرد . هرکدام از این مانیتورها قابلیت قابلیت های خاص خود را دارد که میتوان از آن ها استفاده کرد.

مانیتورهای عریض و منحنی

این مانیتورها همان طور که از نامشان پیداست دارای ابعاد و اینچ بزرگ و عریضی هستند که دسکتاپ بزرگ و جاداری را در اختیار کاربران قرار می دهند. در تصویر زیر نمونه ای از مانیتور عریض را مشاهده می کنید. همان طور که در تصویر می بینید این گونه مانیطور ها دسکتاپ بزرک و کاملتعمیرات مانیتورهای عریض

را در اختیار قرار می دهد.ساختار پنل مانیتورهای عریض نیز منحصر به فرد بوده و هم چنین سرعت نوسازی تصویر در این مانیتورها بالا تراز مانیتورهای عادی می باشد و به همین دلیل کیفیت و رزولوشن تصویری بالایی را در اختیار قرار می دهد.البته لازم به ذکر است که مانیتورهای عریض همه برای بازی های رایانه ای مناسب و خوب نیستند و عریض بودن  و با کیفیت بودن این مانیتورها دلیل بر این نیست که میتوانید مانند مانستورهای گیمینگ بازی های با سرعت بالا را اجرا نمایید  زیرا ساختار مانیتورهایی که مخصوص بازی طراحی شده اند بسیار متفاوت از این گونه مانیتورها می باشند. هرچند بسیاری از بازی های رایانه ای را پوشش خواهد داد و توان نمایش با سرعت خوبی را خواهد داشت ولی خب برای این منظور زراحی نگردیده و از مانیتورهای عریض همان طور که قبلا هم گفته شد در جهت نمایش تصایر برای کارهای طراحی که نیازمند صفحه نمایش جادار است طراحی گردیده است.


ما نیتورهای منحنی

خب در مطالب بالا در مورد مانیتورهایی موسوم به مانیتورهای عریض صحبت کردیم که می توان با استفاده از آن ها دسکتاپ بزرگ و جا داری را در اختیار داشت. در اینجا  نیز می خواهیم نوع دگری از مانیتورهای عریض را به شما معرفی کنیم که در دسته ی همنی مانیتورهای عریض قرار دارد ولی تفاوت هایی از نظر ساختار و ظاهری با مانیتور عریض معمولی دارد. اغین مانیتورها به مانیتورهای منحنی معروف هستند که پنل ان ها تخت نبود  به حالت انحنا دار طراحی گردیده است. در اصطلاح به آن ها مانیتورهای منحنی گفته می شود. مانیتورهای منحنی نسبت به مانیتورهای عریض عادی تصاویر با عمق بیشتری را در اختیار قرار داده و همچنین زاویه دید  عالی را در اختیار می گذارد و شما در زمان استفاده از این مانیتورها لذت بیشتری از دیدن تصاویر خواهی برد.

کمپانی نام آشنای پاناسونیک نیز مانیتورهای عرض و منحنی خود را جهت ااستفاده تمامی افراد عادی و حرفه ای روانه بازار کرده است. از آن  جایی که از این مانیتورها استقبال فراوانی شده است به همین دلیل خرید این مانیتورها در بین کاربران در حال افزایش می باشد. مرکز تعمیرات مانیتورهای پاناسونیک نیز در این راستا در زمان بروز مشکل و خرابی برای مانیتور در خدمت شما عزیزان می باشد. لازم به ذکر است که عیب یابی و تعمیرات تمامی مدل های مانیتور عریض و منحنی در این مرکز انجام می شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس »تهران-میدان انقلاب -کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

تعمیرات مانیتور عریض و منحنی پاناسونیک